Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nastavení ET Pro modu:
cvarpopis
b_althudvolba alternativního hudu 2
b_althudflagsvlastnosti alternativního hudu4
b_antilagdruh antilagu (1 etpro, 2 etmain, 0 vypnuto)2
b_antiwarpantiwarp, 1 odstraní váš trhavý pohyb (warpování)1
b_chatalphaprůhlednost barvy za chatem?
b_chatflags1 zobrazí v chatu vlaječky Axis/Allies1
b_chatsounds1 zapne zvuk při objevení-se psané zprávy1
b_drawclock1 zobrazí hodiny (reálné) ?
b_drawpromotions0 vypíná zobrazení textu při povýšení?
b_drawranks1 zobrazí "hodnotu" druhého hráče při zaměření krosákem (Major, ...)?
b_drawrewards0 vypíná zobrazení zlepšení zkušenosti při povýšení?
b_drawspeed 1 zobrazí rychlost vašeho pohybu0
b_fireteamalphaprůhlednost okna fireteamu?
b_goatsound  1 zapíná zamečení při zabití nožem1
b_hitsound hitsoundy, 1 všechny, 2 jen headshoty, 0 žádné1
b_hudYoffsetposunutí hudu na ose Y (svislé)10
b_lagometeralpha průhlednost lagometeru?
b_muzzleflash1 by mělo zapnout záblesky zbraní (něco jako dynamická světla)0
b_numpopupspočet maximálně zobrazených popupů (událností ze hry - kills, tk, ...)3
b_popupfadetimečas od začátku slábnutí popup zprávy, do té doby, dokud úplně nezmizí 0
b_popupstaytimečas za který začne popup zpráva slábnout3000
b_popuptimerychlost aktualizace popupů, v etmain dost pomalé, 0 pro reálný čas0
b_speedunitjednotka rychlosti (b_drawspeed) 2  (km/h)
b_textcolorfilterpřefiltruje danou barvu na bílou  
b_tracers1 zobrazí letící kulky0
b_votetextscalevelikost textu votingu0.8 (default)
b_watermarkalphaprůhlednost watermarku0
b_weapaltreloadspři 1 klávesa [weapalt] reloaduje u zbraní, které nemají alternativní funkci0

Nastavení připojení:

cvar popis
cg_predictitems?1 (default)
cl_allowdownload1 povolí stahování ze serveru (mapy, kampaně, ...)1
cl_anonymous?0 (default)
cl_autoupdate1 povolí automatické updaty ET, pochybuju že by vyšel další patch...0
cl_maxpacketsmax. množství paketů dat odeslané na server100
cl_maxpingmax. ping serverů zobrazených ve vyhledávači 800
cl_packetdupurčuje kolikrát budou duplikovány pakety (0 = vůbec, 1 = každý 2x ...)1 (default)
cl_punkbuster1 zapíná PunkBuster1
cl_timenudgezáporné hodnoty někdy pomohou snížit váš ping (0 až -20)0 (default)
cl_wwwdownload1 povolí stahování z WWW u některých serverů1
net_noipx 1 jestli nepoužíváte protokol IPX1
net_noudp1 jestli nepoužíváte protokol UDP 0 -->vždy0
raterychlost přijímání dat v bytech ze serverudle connectu
snapsmax. počet snapshotů poslaných serverem20
 
Grafika - owned seznam:
cvarpopis
cg_atmosphericeffects0 vypíná padající déšť a sníh0
cg_blooddamageblendkdyž budete zasaženi budou se objevovat fleky od krve0
cg_bloodflashčervenání obrazovky0
cg_bloodtimečas zůstávání krve na zdech0
cg_brasstimečas zůstávání patron na zemi0
cg_coronas 1zapíná světelné oblouky kolem lamp0
cg_coronafardistvelikost světel. oblouku0
cg_fastsolidsunknown, nechte na 11
cg_gibskusy těl po výbuchu0
cg_marktimečas, jak dlouho zůstanou stopy po střelbě na zdech0
cg_shadows1 zapíná stín hráče0
cg_showblood1 zapíná stříkání krve z protivníka0
cg_wolfparticles1 zobrazí výbuchy0
r_allowextensions 1 povolí možnosti OpenGL1
r_allowsoftwaregl 1 zřejmě zapne software rendering (velké využití cpu) 0
r_ati_fsaa_samplesrůzné efekty na ATI kartách0 (PB!)
r_ati_truform_tess různé efekty na ATI kartách0 (PB!)
r_clamptoedge0 by mělo trochu zrušit nějakou mlhu0
r_clear0 by mělo zaplnit "trhliny" mezi texturami0 (cheat p.)
r_colorbitshloubka barev32
r_customaspect1 by mělo povolit volbu vlastního rozlišení ?0
r_customheightvlastní rozlišení - výška?
r_customwidthvlastní rozlišení - šířka?
r_depthbitsrychle 16, kvalita 2424
r_detailtexturesdetailní textury0
r_displayrefresh obnovovací frekvence monitoru85 (a víc)
r_dlightbacksnějaká vlastnost dyn. light ?0
r_drawentities 0 vypíná modely (granáty, hráči, medipaky, miny, ...)1 (cheat p.)
r_drawfoliagetráva na radaru apod.1 (cheat p.)
r_drawsun1 zapíná slunce na obloze0
r_dynamiclightdynamické osvětlení = záblesky zbraní, atd.0
r_ext_ati_pntriangles?0
r_ext_gamma_controlexterní ovládání gammy (?)?
r_ext_multitexturemultitexturing, vždy na 11
r_ext_nv_fog_distzřejmě distance fog0
r_ext_texture_env_add?1
r_faceplanecullněco s renderováním1
r_fastsky1 zapíná jednobarevnou jednoduchou oblohu?
r_finishčeká na opengl, "časování" 0 pro více fps0
r_flaresměli by to zřejmě být jakoby odlesky objektivu0
r_flaresizevelikost flares40 (cheat p.)
r_fullscreen1 celá obrazovka, 0 okno1
r_gammasvětlost (jas), 0-3 2.03.0
r_gldriverovladač pro OpenGLopengl32
r_glignorewicked3djestli máte 3dfx kartu, zkuste nastavit na 10
r_highqualityvideonefunkční pozůstatek0
r_ignorefastpathunknown, nechte na 00
r_ignoreglerrorsignoruje chyby opengl1
r_ignorehwgammaignoruje hw gammu0
r_ingamevideonefunkční pozůstatek0
r_intensitykontrast, povoleno 1.0 - 1.5 1.3- 1.5
r_lastvalidrenderervlastnosti vašeho hw, samo se generuje?
r_lightmap1 brutálně zesvětlí mapu0 (cheat p.)
r_lodbiasdetail modelů2 (horší)
r_lodcurveerrorvětší čísla opravují některé správné zakřivení objektů0
r_lodscale?5 (cheat p.)
r_mapoverbrightbitssvětlost mapy3
r_measureoverdraw?0
r_moderozlišení obrazu, 3 je 640x480, 4 je 800x600, 6 je 1024x768, atd. 64
r_nocull0 renderuje jen objekty, které právě vidíte0
r_nocurves?0
r_norefresh?0
r_nv_fogdist_modetyp distance fog (mlhy), nechte na: GL_EYE_RADIAL_NV 
r_oldmodenechejte prázdné závorky 
r_overbrightbitssvětlost mapy1
r_picmip kvalita textur, od nejlepší (0), po nejhorší (3)1 a výš
r_primitivesmetoda renderování0
r_printshaders?0
r_rmseněco jako kvalita textur, doporučuji neměnit0 (PB!)
r_roundimagesdownunknown, zřejmě čím větší číslo, tím rychlejší2
r_shownormalspři 1 vidíte jakoby přes zdi0 (cheat p.)
r_showsky1 divně rozšíří oblohu0 (cheat p.)
r_showtrispři 1 uvidíte, proč máte v radaru s trávou malé fps0 (cheat p.)
r_simplemipmaps1 zapíná mipmaping, plynulejší přechody textur 00
r_smp1 zapíná podporu více CPU0
r_stencilbits8 by mělo zapínat reálné stíny, ET asi nepodporuje0
r_stereo"oddělění" u 3D brýlí0
r_subdivisionsčím větší číslo, tím více hranaté oblouky, větší fps999
r_swapinterval1 by mělo synchronizovat refresh rate monitoru s fps0
r_texturebits barevná hloubka textur 16 (32)32
r_texturemode filtrování textur viz níže:  
 GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST (čtverečkované textury)
GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST (bilineární)
GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (trilineární)
 
r_uifullscreen?0 (cheat p.)
r_vertexlightvertexové osvětlení1
r_wolffog0 vypíná mlhu1 (cheat p.)
r_zfar?0
r_znear?3
vid_xpospozice okna s ET, když hrajete v okně, horizontálně ?3
vid_ypospozice okna s ET, když hrajete v okně, vertikálně ?22
Seznam cvarů z herního ovládání:
cvarpopis
cg_autoactionauto. akce při připojení na server (nahrávání dema, statistiky) 0
cg_autoactivateauto. sebrání lékárniček, nábojů1
cg_autoswitchauto. přepnutí na zbraň kterou seberete0
cg_autoreloadauto. nabíjení zbraně když nejsou náboje v zásobníku, jde spíš o zvyk?
cg_bobpitchskákání krosáku při chůzi a jiné nepříjemné věci, lepší vždy úplně vypnout0
cg_bobroll--//--  0
cg_bobup--//--0
cg_bobyaw--//--0
cg_noammoautoswitchpřepnutí na jinou zbraň když dojdou náboje1
cg_runrollzřejmě skákání krosáku při běhu, lepší vždy úplně vypnout0
cg_runpitch--//--0
cg_useweapsforzoom1 pro zoomování použije klávesy kde máte nabindováno [weapnext] a [weapprev]1
cg_weaponcycledelayprodleva při přepínání mezi zbraněmi0
cl_doubletapdelayprodleva, když dřepíte a 2x stisknete šipku vpřed = plazení0
cl_freelook1 zapne freelook1
cl_run1 zapne zrychlenou chůzi1
Nastavení myši:
cvarpopis
cl_mouseaccelakcelarace myši0
cl_pitchspeedrychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (vertikálně)140
cl_yawspeedrychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (horizontálně)140
m_filterpři zapnutí (1) by měl být pohyb myši plynulejší1
m_pitchvertikální sensitivita0.016
m_yaw horizontální sensitivita0.022
m_forward?0.25 (default)
m_side?0.25 (default)
sensitivitycitlivost myši méně než 52.96(já)
Nastavení krosáku:
cvarpopis
cg_crosshairalpha průhlednost základní části1
cg_crosshairalphaaltprůhlednost alternativní části1
cg_crosshaircolorbarva základní části 
cg_crosshaircoloraltbarva alternativní části 
cg_crosshairhealth1 zapne zobrazování vašeho zdraví na barvě krosáku0
cg_crosshairpulse1 zapne pulzování 0
cg_crosshairsizevelikost37
cg_crosshairxpozice krosáku na ose x0
cg_crosshairypozice krosáku na ose y0
cg_drawcrosshairtyp krosáku 
cg_drawcrosshairnames1 zapne zobrazení jména spoluhráče při zaměření na něj1
cg_drawcrosshairpickups1 zapne zobrazení ruky při možnosti něco udělat1
Herní prvky & obraz:
cvarpopis
cg_announcer1 zapíná hlasatele událostí1
cg_complaintpopupnabídka na complain teamkillera0
cg_cursorhintstyp ruky u kurzoru4 (solid)
cg_descriptivetext0 vypne zobrazování nápisu, koho jste zabili (You killed ...)1
cg_draw2d1 zapíná 2d prvky na obrzovce1
cg_drawbuddies1 zapíná zobrazení ikonky fireteamu nad označeným hráčem1
cg_drawcompass1 zapíná kompas1
cg_drawfireteamoverlay1 zapíná okno fireteamu?
cg_drawfps1 zapíná zobrazení fps0
cg_drawgun1 zapíná zobrazení zbraně 1
cg_drawnotifytext0 vypne zobrazování kým jste byli zabiti (You were killed by ...)1
cg_drawreinforcementtime1 zobrazí čas příštího respawnu1
cg_drawroundtimer1 zobrazí čas mapy1
cg_drawsmallpopupicons1 zmenší ikony u popupů1
cg_drawsnapshot 1 zapíná nějaké info o snapshotu0
cg_drawspreadscale1 zapíná zobrazení rozptylu u sniperek, 2 i u jiných zbraní, 0 vyp?1
cg_drawstatuszřejmě nefunguje (pozůstatek)default
cg_drawteamoverlay??
cg_drawweaponiconflash1 = ikonka zbraně bude měnit barvu dle stavu zbraně1
cg_fovúhel pohledu?
cg_lagometer1 zobrazí lagometer0
cg_notauntzřejmě nefunguje (pozůstatek) default
cg_novoicechats1 vypne řeč voicechatu1
cg_novoicetext1 vypne text voicechatu0
cg_popuplimbomenuzřejmě nefunguje (pozůstatek)default
cg_printobjectiveinfo1 zobrazuje info o objectivu1
cg_quickmessagealtchat 1 = na číslech, 0 = písmena ?0
cg_teamchatheightmax. počet řádků chatu3
cg_teamchatsonly při 1 zobrazuje jen chat týmu0
cg_teamchattimečas jak dlouho zůstává text chatu?
cg_thirdperson zobrazí hráče z pohledu 3tí os.0 cheat p.
cg_viewsizezřejmě nefunguje (pozůstatek)default
cg_voicespritetimečas jak dlouho budou zůstávat chat - vykřičníky nad hlavami spoluhráčů (milisekundy)3000
Nastavení zvuků:
cvarpopis
s_compressionkomprese zvuků, u lepších pc 0?
s_defaultsound?0
s_dopplerdoppler efekt zajišťuje, že dle tónu uslyšíte kam přesně kdo jde (jednoduše řečeno)1
s_khzkvalita zvuku22
s_mixahead?0.2
s_mixprestep?0.05
s_musicvolumehlasitost hudby0
s_separation?0.5
s_volumehlasitost zvuků0.8 - 1.0
s_wavonlypro staré karty které nejsou kompatibilní s DirectSound = 10
 Ostatní: 
cvarpopisdoporučuji
cl_languagenastavení řeči UI, v ET zřejmě jen english0
com_introplayednefunkční pozůstatekdefault (0)
com_maxfpsomezení framerate, dle vašeho pc75
con_autoclearzřejmě auto. vymazávání konzole1
con_debug?0
demo_drawtimescale při přepínání rychlosti dema nápis0
demo_infowindow informační okno při přehrávání dema0
in_joystickpřipojení joysticku, jestli jej máte můžete dát 10
in_mousepřipojení myši1
namenick?
pmove_fixedpro "normální pohyb" 0
scr_conspeedrychlost vysunutí konzole999
timedemo1 = přehrávání dema co nejvyšší možnou rychlostí a tím testování vašeho pc0
vm_cgame"virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje0 (default)
vm_game"virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje0 (default)
vm_ui "virtual machine", 1 údajně dost zpomaluje 0 (default)
   
Scripty

          Quick Medic - Da striekacku a hodi 2 medpacky

set quickmedic "+movedown; weaponbank 5; wait 90; +attack; wait 90; -attack; weaponbank 6; wait 90; +attack; wait 90; +attack; wait 90; -attack; -movedown; weaponbank 3; echo ^2EXECING ^1QUICK MEDIC"
bind + "vstr quickmedic"
          Fireteam script - zapne /vypne fireteam ikony
set showteam "selectbuddy -2; set nextteamtoggle vstr hideteam; echo Team Highlighted!!!"
set hideteam "selectbuddy -1; set nextteamtoggle vstr showteam; echo Team icons hidden!!!"
set nextteamtoggle "vstr showteam"
bind X "vstr nextteamtoggle"
          Demo record on/off toggle
set demoon "autorecord; set nextdemo vstr demooff; echo ^2Recording ^7demo"
set demooff "stoprecord; set nextdemo vstr demoon; echo ^7Recording ^1stopped"
set nextdemo "vstr demoon"
bind x "vstr nextdemo"
         zmena krosaku
set cg_crosshairpulse "0"
set cg_crosshairhealth "0"
set cg_crosshaircoloralt "yellow"
set styl1 "cg_crosshaircolor cyan;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 5;set styly vstr styl2;echo ^5Krosak - Cyanidova tecka"
set styl2 "cg_crosshaircolor red;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 5;set styly vstr styl3;echo ^1Krosak - Cervena tecka"
set styl3 "cg_crosshaircolor cyan;cg_crosshairsize 41;cg_drawcrosshair 7;set styly vstr styl1;echo ^3Krosak - Zluty krouzek"
set styly "vstr styl1"
bind g "vstr styly"
        Selfkill
bind "X" "kill;say_team zabijim se"
        Přepínání mezi SMG a stříkačkou
set waffe1 "weaponbank 5; -attack; set waffe vstr waffe2"
set waffe2 "weaponbank 3; -attack; set waffe vstr waffe1"
set waffe "vstr waffe1"
bind "x" "vstr waffe"
        prepinanie uhla, senzitivity a crosshairu pre strelbu do dialky a do blizka
set near "set crosssensitoggle vstr far;cg_fov 90;cg_drawcrosshair 9;cg_crosshairsize 50;sensitivity 3"
set far "set crosssensitoggle vstr near;cg_fov 105;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 70;sensitivity 5"
set crosssensitoggle "vstr far"
bind "MOUSE3" "vstr crosssensitoggle"
       script ktory hlasi, ze nabijate..
bind R "+reload; say_fireteam reloading... cover me!; -reaload"
       script na zmenu jmena
set gamename1 "name ^1[first name]; set nextname vstr gamename2; echo [first name]"
set gamename2 "name ^1[second name]; set nextname vstr gamename1; echo [second name]"
set nextname "vstr gamename1"
bind x "vstr nextname"
      script na zmenu mena + spustenie configu pro konkretní jmeno
set gamename1 "name ^1[first name]; set nextname vstr gamename2 ; exec firstname.cfg ; echo [first name]"
set gamename2 "name ^1[second name]; set nextname vstr gamename1 ; exec secondname.cfg ; echo [second name]"
set nextname "vstr gamename1"
bind x "vstr nextname"
       script pro skrčení
set crouch "+movedown; set nextcrouchtoggle vstr stand"
set stand "-movedown; set nextcrouchtoggle vstr crouch"
set nextcrouchtoggle "vstr crouch"
bind x "vstr nextcrouchtoggle"
       Command map script
set mapout "+mapexpand; +mapexpand; set nextmap vstr mapin"
set mapin "-mapexpand; -mapexpand; set nextmap vstr mapout"
set nextmap "vstr mapout"
bind x "vstr nextmap"
       script pre fielda... hodi artilerku kam sa podívá
bind x "+zoom;+attack;-attack;-zoom; say ^1Hadzem Artilerku/AirSupport"
No a na zaver skript pre spawn a volbu povolania...

//RTCW Class selection script v3 by Ifurita with input on key variables from Lekdevil.NL 4/18
//Updated for Enemy Territory

//README!===============================================================

//This script is set up to use 6 keys (7, 8, 9, 0, -, and =) to control spawnpoint, team, and class selection
//My script is also set up to exec class-specific configs for each class, delete the exec *.cfg lines if you don't want this

//add the following line to your autoexec, "exec class-select-v3.cfg" and it should automatically load with the rest of your settings

//The first key press should always be =, that sets the main menu
//7 = spawnpoint select
//8 = team select and sets up the class and weapon selects - once you are on a team, you shouldn't have to touch this unless you change sides
//9, 0, and - class and weapon select a class

//1. Main Menu===============================================================

set classmenu1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Spawn]^3[8: Team]^4[9: Soldier]^5[0: Support]^6[-: Covert]; vstr classmenu2"

set classmenu2 "bind 7 vstr spawnselect1; bind 8 vstr teamselect1; bind 9 vstr soldiermenu; bind 0 vstr supportmenu; bind - vstr covertmenu"

bind = "vstr classmenu1"

//2. Spawn selection===========================================================

//spawn point selection is odd - you'll have to figure out the corresponding spawn points for each map
set spawnselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Default]^3[8: Spawn Pt 1]^4[9: Spawn Pt 2]^5[0: Spawn Pt 3]^6[-: Spawn Pt 4]; vstr spawnselect2"

set spawnselect2 "bind 7 vstr spawnzero; bind 8 vstr spawnone; bind 9 vstr spawntwo; bind 0 vstr spawnthree; bind - vstr spawnfour"

set spawnzero "setspawnpt 0; say_team ^7spawning at ^1Default Spawn"
set spawnone "setspawnpt 1; say_team ^7spawning at ^2Spawn Point 1"
set spawntwo "setspawnpt 2; say_team ^7spawning at ^3Spawn Point 2"
set spawnthree "setspawnpt 3; say_team ^7spawning at ^4Spawn Point 3"
set spawnfour "setspawnpt 4; say_team ^7spawning at ^5Spawn Point 4"

//3. Team selection============================================================

//Sets the appropriate class and weapon select binds
//Team selection WILL NOT TAKE EFFECT until you select a class and weapon

set teamselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Axis Team]^3[8: Allied Team]^4[9: Spectator]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr teamselect2"

set teamselect2 "bind 7 vstr axisteam; bind 8 vstr alliedteam; bind 9 vstr spectator; unbind 0"

set axisteam "team red; vstr axisteam; say ^7Joining ^1Axis^7 team"
set alliedteam "team blue; vstr alliedteam; say ^7Joining ^4Allied^7 team"
set spectator "team spectator; say ^7Going to ^3Spectate; play sound/multiplayer/respawn"

//4. Allied class selections======================================================

//4.1. Soldier selection ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

set a-soldierselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Panzer]^3[8: Flamer]^4[9: MG42]^5[0: Mortar]^6[-: SMG];exec soldier.cfg; vstr a-soldierselect2"

set a-soldierselect2 "bind 7 vstr a-panzer; bind 8 vstr a-flamer; bind 9 vstr a-mg42; bind 0 vstr a-mortar; bind - vstr a-smg"

set a-panzer "team b 0 5; say_team ^7--Going ^4Panzer^7--"
set a-flamer "team b 0 6; say_team ^7--Going ^4Flamer^7--"
set a-mg42 "team b 0 31; say_team ^7--Going ^4Machinegunner^7--"
set a-mortar "team b 0 35; say_team ^7--Going ^4Mortar^7--"
set a-smg "team b 0 8; say_team ^7--Going ^4Soldier^7 with SMG^7--"

//4.2. Support class selection (Medic, Engineer, Field Ops)------------------------------------------------------------

set a-supportselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Medic]^3[8: Eng-SMG]^4[9: Eng-Garand]^5[0: Field Ops]^6[-: Not Used]; vstr a-supportselect2"

set a-supportselect2 "bind 7 vstr a-medic; bind 8 vstr a-eng-smg; bind 9 vstr a-eng-garand; bind 0 vstr a-lt"

set a-medic "team b 1 8; exec medic.cfg; say_team ^7--Going ^4Medic^7--"

set a-eng-smg "team b 2 8; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^4Engineer^7 with SMG--"
set a-eng-garand "team b 2 24; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^4Engineer^7 with Garand--"

set a-lt "team b 3 8; exec lieutenant.cfg; say_team ^7--Going ^4Field Ops^7--"

//4.3. Covert class selection-------------------------------------------------------------------------------------------------------

set a-covertselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Cov-Sten]^3[8: Cov-FG42]^4[9: Cov-Garand]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr a-covertselect2"

set a-covertselect2 "bind 7 vstr a-cov-sten; bind 8 vstr a-cov-fg42; bind 9 vstr a-cov-garand"

set a-cov-sten "team b 4 10; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with Sten--"
set a-cov-fg42 "team b 4 33; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with FG42--"
set a-cov-garand "team b 4 25; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^4Covert^7 with Garand--"

//5. Axis class selections=====================================================

//5.1 Soldier selection ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

set g-soldierselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Panzer]^3[8: Flamer]^4[9: MG42]^5[0: Mortar]^6[-: SMG];exec soldier.cfg; vstr g-soldierselect2"

set g-soldierselect2 "bind 7 vstr g-panzer; bind 8 vstr g-flamer; bind 9 vstr g-mg42; bind 0 vstr g-mortar; bind - vstr g-smg"

set g-panzer "team r 0 5; say_team ^7--Going ^1Panzer^7--"
set g-flamer "team r 0 6; say_team ^7--Going ^1Flamer^7--"
set g-mg42 "team r 0 31; say_team ^7--Going ^1Machinegunner^7--"
set g-mortar "team r 0 35; say_team ^7--Going ^1Mortar^7--"
set g-smg "team r 0 3; say_team ^7--Going ^1Soldier^7 with SMG--"

//5.2. Support class selection (Medic, Engineer, Field Ops)------------------------------------------------------------

set g-supportselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Medic]^3[8: Eng-SMG]^4[9: Eng-K43]^5[0: Field Ops]^6[-: Not Used]; vstr g-supportselect2"

set g-supportselect2 "bind 7 vstr g-medic; bind 8 vstr g-eng-smg; bind 9 vstr g-eng-garand; bind 0 vstr g-lt"

set g-medic "team r 1 3; exec medic.cfg; say_team ^7--Going ^1Medic^7--"

set g-eng-smg "team r 2 3; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^1Engineer ^7with SMG--"
set g-eng-garand "team r 2 23; exec engineer.cfg; say_team ^7--Going ^1Engineer^7 with K43--"

set g-lt "team r 3 3; exec lieutenant.cfg; say_team ^7--Going ^1Field Ops^7--"

//5.3. Covert class selection-------------------------------------------------------------------------------------------------------

set g-covertselect1 "echo ^1[=: Reset]^2[7: Cov-Sten]^3[8: Cov-FG42]^4[9: Cov-K43]^5[0: Not Used]^6[-: Not Used]; vstr g-covertselect2"

set g-covertselect2 "bind 7 vstr g-cov-sten; bind 8 vstr g-cov-fg42; bind 9 vstr g-cov-garand"

set g-cov-sten "team r 4 10; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert^7 with Sten--"
set g-cov-fg42 "team r 4 33; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert with^7 FG42--"
set g-cov-garand "team r 4 32; exec covert.cfg; say_team ^7--Going ^1Covert^7 with K43--"

//6. Set team specific menus=====================================================

set axisteam "set soldiermenu vstr g-soldierselect1; set supportmenu vstr g-supportselect1; set covertmenu vstr g-covertselect1"

set alliedteam "set soldiermenu vstr a-soldierselect1; set supportmenu vstr a-supportselect1; set covertmenu vstr a-covertselect1"